вторник, 22 марта 2016 г.

Календарне планування українська література 7 клас

7 клас
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю
І семестр
ІІ семестр
Контрольні роботи у формі:
3
3
Контрольного твору
1
1
Виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
2
2
              РЗМ
2 (у+п)
2 (у+п)
              ПЧ
2
2
             ВЧ
2
2
             ЛРК
1
1
Контрольний класний твір
Контрольний домашній твір

1
-
1
-


                                                                                          ІІ СЕМЕСТР

                                        «Ти знаєш, що ти людина?»
33
Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Робота з текстом оповідання «Скарб». Морально-етичні проблеми оповідання



34
Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання «Скарб»
ТЛ: поглиблення поняття про гумор (засоби гумористичного зображення)



35
Богдан Лепкий. «Мишка» (Казка для дітей: для малих і великих). Коротко про письменника. Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.



 36
ПЧ№3Б.Лепкий. «Цвіт щастя». Прагнення кожної людини бути щасливою.



 37
Контрольний твір-роздум на запропоновану тему.

 38
Ліна Костенко. Коротко про письменницю. «Чайка на крижині», «Крила». Розгорнута притчова метафора про глибоке духовне наповнення людини – її «крилатість», що виявляється індивідуально. Духовне багатство – найбільший скарб у житті
 ТЛ: диптих

Напам’ять один вірш на вибір
39
ВЧ№3 Читання творів Л.Костенко



40
Борис Харчук. Сюжет повісті-притчі «Планетник». Казкове й реалістичне в повісті-притчі, час теперішній і минулий у ній
ТЛ: повість-притча



41
Борис Харчук .Образ Планетника. Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожної людини.



42
Борис Харчук «Планетник».   Добро і зло в повісті, у сучасному світі і в людині



43
Контрольна робота № 4. О.Стороженко «Скарб», Л.Костенко «Чайка на крижині», «Крила», Б.Харчук «Планетник». (розгорнуті відповіді на запитання)
44
Євген Гуцало. «Сім’я дикої качки». Твір про людину і світ крізь призму морально-етичних проблем. Робота над текстом. Сюжет і композиція



45
 Людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу. Образи Тосі та Юрка



46
РМ№3Висловлення власної версії  подальшого розвитку подій твору Євгена  Гуцала «Сім’я дикої качки».



47
Любов Пономаренко. «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний пафос новели. Художні засоби його втілення (деталь, поєднання різних часових площин тощо)
ТЛ: новела




                                           Ми – українці



48
Василь Симоненко - «лицар на білому коні» в українській літературі. «Лебеді материнства». (Напам’ять) Втілення в ліриці особливостей української ментальності, рис національного характеру
ТЛ: ліричний герой



49
Громадянські, патріотичні мотиви, романтичний пафос його лірики. Василь Симоненко. «Ти знаєш, що ти людина?».


Напам’ять «Ти знаєш, що ти людина?»
50
ВЧ№4 В.Симоненко. «Гей,нові Колумби й Магеланни»



51
В.Симоненко. «Перехожий».Проблема індивідуальності і натовпу.



52
РМ№4 Письмовий твір «Моє призначення у житті» (За поезіями В.Симоненка)



53
Андрій Малишко. Український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник».


54
 Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. «Стежина» («Вогник») Напам’ять два вірші (на вибір)
Напам’ять два вірші (на вибір)
55
А.Малишко. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. «В завійну ніч з незвіданих доріг»



56
Контрольна робота № 5. Євген Гуцало «Сім’я дикої качки». Л.Пономаренко «Гер переможений». Поезії В.Симоненка та А.Малишка. (Твір)



57
Анатолій Дімаров. «Блакитна дитина» (скорочено). Автобіографічна повість (друга частина тетралогії «На коні і під конем»). Робота над текстом



58
Динамічний сюжет, прозорість та іронічність оповіді, морально-етична проблема твору.



59
 Анатолій Дімаров. «Блакитна дитина»Доброта і любов, розуміння, взаємопідтримка в українській родині.
 60
Анатолій Дімаров. «Блакитна дитина». Внутрішня гідність і повага до людей – риса характеру юного героя, стимули його поведінки



61
РМ№5. Переказ найцікавіших пригод героя-підлітка з аргументацією свого зацікавлення.



62
Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. «Наша мова». Наскрізний патріотизм, філософічність.
 ТЛ: вільний вірш


Напам’ять одна  поезія (на вибір)
63
Василь Голобородько «Ми йдемо», «З дитинства: Дощ» - фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти.



64
 Василь Голобородько. «З дитинства: Дощ», «Я вплетений»-основний пафос поезії. «Лелека».Образ рідної хати,шляху,ліричного героя. Оригінальність, простота висловлювання глибоких почуттів, важливих думок. Робота над фрагментом поеми «Лелека»
65
ЛРК№2 І.Сенченко «Рубін на Солом янці»
66
ПЧ№4.М.Трублаїні «Шхуна «Колумб»



67
Леонід Кисельов. Доля молодого поета. Наскрізний гуманістичний пафос його віршів. Ідея оптимізму, життєствердження. «Стати б хоч на менти лічені…», «Земля така гаряча»


Напам’ять одна  поезія (на вибір
68
Патріотичний мотив вірша «Додому». Вселюдське і національне значення образу української Мадонни («Катерина»)



69
Контрольна робота №6. А.Дімаров, В.Голобородько, Л.Кисельов. Тестові завдання



70
Урок- підсумок.бесіда про твори ,що вивчались протягом року.

ДЛЯ ВИВЧЕННЯ НАПАМ'ЯТЬ
Дві народні пісні (на вибір).
Т.Шевченко. «Заповіт».
Л,Костенко. «Чайка на крижині», «Крила» (один вірш на вибір).
В.Симоненко. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти людина?»
А.Малишко. «Пісня про рушник», «Стежина», «Вогник», «» (2 вірші на вибір).
В.Голобородько. «Наша мова», «Ми йдемо», «З дитинства: Дощ» (одну з поезій на вибір).
Л.Кисельов. «Стати б хоч на менти лічені...», «Земля така гаряча», «Додому», «Катерина» (один вірш    на вибір).


Комментариев нет:

Отправить комментарий