Усього - 88 год. 2,5 год. на
тиждень
Мовленнєва змістова лінія – 21 год.
Мовна змістова лінія – 64 год.
Резерв годин для використання на розсуд учителя – 3 год.
Фронтальні
види контрольних робіт
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
||
Перевірка мовної теми
|
3
|
|
3
|
|
Письмо:
|
|
|
|
|
Переказ
|
1
|
|
1
|
|
Твір
|
-
|
|
1
|
|
Правопис:
|
|
|
|
|
Диктант
|
1
|
|
1
|
|
Аудіювання
|
-
|
|
1
|
|
Читання мовчки
|
1
|
|
-
|
|
|
Усний твір,
діалог
|
|
усний переказ,
читання
вголос
|
|
І семестр
|
||||
№ п/п
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Кількість
годин
|
Дата
|
Примітка
|
1
|
Вступ
Мова -
скарбниця духовності народу.
|
1
|
|
|
2
|
Повторення
та узагальнення вивченого
(3 год)
Розвиток мовлення №1.
Повторення вивченого про текст, його структурні
особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті.
Мікротема
тексту (практично). Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про
публіцистичний стиль. Стилістична помилка (практично). Усний докладний
переказ тексту публіцистичного стилю мовлення.
|
1
|
|
РМ№1
|
3
|
Розділові
знаки у вивчених синтаксичних
конструкціях.
|
1
|
|
|
4
|
Частини
мови.
|
1
|
|
|
5
|
Вивчені
групи орфограм.
|
1
|
|
|
6
|
Розвиток мовлення №2.
Складний план власного висловлювання (практично). Різновиди
читання мовчки: ознайомлювальне, вивчальне, переглядове. Ознайомлювальне
читання (практично).
|
1
|
|
РМ №2
|
Морфологія. Орфографія.
Дієслово (17 годин)
|
||||
7
|
Дієслово:
загальне
значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова: неозначена форма, особові форми:
дієприкмет-ник, дієприслівник, безособові на
-но, -то (загальне ознайомлення)
|
1
|
|
|
8
|
Неозначена
форма (інфінітив) та особові форми
|
1
|
|
|
9
|
Розвиток мовлення №3.
Повторення
вивченого про типи мовлення. Особливості побудови
опису зовнішності людини. Усний докладний переказ розповідного тексту
художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.
|
1
|
|
РМ №3
|
10
|
Не з
дієсловами.
|
1
|
|
|
11
|
Доконаний
і недоконаний види дієслова. Перехідні і неперехідні дієслова.
|
1
|
|
|
12
|
Розвиток мовлення №4.
Усний твір -
опис зовнішності людини в художньому стилі
|
1
|
|
РМ №4
Усний твір
|
13
|
Безособові дієслова.
|
1
|
|
|
14
|
Розвиток мовлення № 5.
Письмовий
твір - опис зовнішності людини за картиною в
художньому стилі.
|
1
|
|
РМ №5
|
15
|
Розвиток мовлення № 6.
Ділове
мовлення. Розписка.
|
1
|
|
РМ №6
|
16
|
Часи
дієслова.
Теперішній час.
|
1
|
|
|
17
|
Минулий
час. Зміна дієслів у минулому часі.
|
1
|
|
|
18
|
Майбутній
час
|
1
|
|
|
19
|
Часи
дієслів. Тренувальні вправи.
|
1
|
|
|
20
|
Контрольна
робота №1 «Дієслово»
(тестові завдання).
|
1
|
|
Контрольна
робота №1
|
21
|
Розвиток мовлення №7.
Діалог, який доповнює почутий
або прочитаний текст, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації
спілкування, пов'язаної з характеристикою людей; діалог дискусійного
характеру.
|
1
|
|
РМ №7 Діалог
|
22
|
Дієслова І і II дієвідмін. Букви е, и в Особових закінченнях: дієслів І і ІІ дієвідмін (повторення).
|
1
|
|
|
23
|
Дієвідмінювання
дієслів теперішнього і майбутнього часу.
|
1
|
|
|
24
|
Розвиток мовлення №8.
Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності
людини в художньому стилі.
|
1
|
|
РМ №8
Контрольний переказ
|
25
|
Розвиток мовлення №9.
Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності
людини в художньому стилі.
|
1
|
|
РМ №9
Контрольний переказ
|
26
|
Способи
дієслів
(дійсний,
умовний, наказовий).
|
1
|
|
|
27
|
Творення
дієслів умовного способу і наказового способу. Буква ь у
дієсловах наказового способу.
|
1
|
|
|
28
|
Правопис -ться, -шся в кінці дієслів (повторення)
|
1
|
|
|
29
|
Способи
творення дієслів.
|
1
|
|
|
30
|
Контрольна
робота №2
«Дієслово»
(тестові завдання)
|
1
|
|
Контрольна
робота №2
|
Дієприкметник (10 годин)
|
||||
31
|
Дієприкметник як особлива форма дієслова:загальне
значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
|
1
|
|
|
32
|
Активні й
пасивні дієприкметники. Творення й відмінювання активних і пасивних дієприкметників теперішнього і
минулого часу.
|
1
|
|
|
33
|
Правопис голосних і приголосних у суфіксах
дієприкметників.
|
1
|
|
|
34
|
Дієприкметниковий зворот.
Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника)
|
1
|
|
|
35
|
Відмінювання дієприкметників.
|
1
|
|
|
36
|
Правопис
голосних у закінченнях дієприкметників.
|
1
|
|
|
37
|
Безособові дієслівні форми на - но, - то
|
1
|
|
|
38
|
Н у
дієприкметниках та нн у
прикметниках дієприкметникового
походження.
|
1
|
|
|
39
|
Не з
дієприкметниками.
|
1
|
|
|
40
|
Контрольна робота № 3 «Дієприкметник» (тестові завдання).
|
1
|
|
Контрольна
робота №3
|
41
|
Контрольний
диктант за І семестр
Контрольне читання
мовчки
|
1
|
|
Контрольний диктант
Читання мов
чки
|
Дієприслівник (7 годин)
|
||||
42
|
Дієприслівник як особлива форма дієслова:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
1
|
|
|
43
|
Вид і час дієприслівників.
|
1
|
|
|
44
|
Дієприслівники недоконаного
і доконаного виду, їх творення.
|
1
|
|
|
45
|
Розвиток мовлення №
10.
Усний
стислий переказ тексту наукового стилю
|
1
|
|
РМ №10
|
46
|
Дієприслівниковий зворот. Коми
при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.
|
1
|
|
|
47
|
Дієприслівниковий зворот. Коми
при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.
|
1
|
|
|
48
|
Не з дієприслівниками
|
1
|
|
|
49
|
Контрольна робота № 4
«Дієприслівник» (тестові завдання)
|
1
|
|
Контрольна
робота №4
|
50
|
Розвиток мовлення № 11.
Особливості
побудови дій. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису дій у художньому стилі.
|
1
|
|
РМ № 11.
|
Прислівник (13 годин)
|
||||
51
|
Прислівник: загальне
значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
1
|
|
|
52
|
Наголос у прислівниках.
|
1
|
|
|
53
|
Розряди прислівників (практично).
|
1
|
|
|
54
|
Розвиток мовлення №12.
Особливості побудови роздуму дискусійного характеру.
|
1
|
|
РМ № 12.
Усний переказ
|
55
|
Ступені порівняння прислівників.
|
1
|
|
|
56
|
Способи
творення прислівників
|
1
|
|
|
57
|
Букви н та нн у прислівниках.
|
1
|
|
|
58
|
Не
і ні з прислівниками.
|
1
|
|
|
59
|
И та і в кінці прислівників.
|
1
|
|
|
60
|
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від
приметників і дієприкметників.
|
1
|
|
|
61
|
Розвиток мовлення №13.
Контрольний письмовий докладний переказ тексту –
роздуму дискусійного характеру.
|
1
|
|
РМ № 13.
|
62
|
Розвиток мовлення №14.
Контрольний письмовий докладний переказ тексту –
роздуму дискусійного характеру.
|
1
|
|
РМ № 14.
|
63
|
Написання прислівників окремо, разом і через
дефіс.
|
1
|
|
|
64
|
Написання прислівників окремо, разом і через
дефіс.
|
1
|
|
|
65
|
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день ...
|
1
|
|
|
66
|
Контрольна робота № 5
«Прислівник» (тестові завдання)
|
1
|
|
Контрольна
робота №5
|
67
|
Розвиток
мовлення №15.
Усний
твір – опис дій на основі власних спостережень (у формі інструкцій або
настанов, керівництва до виконання певних дій)
|
1
|
|
РМ № 15.
|
Прийменник (3години)
|
||||
68
|
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку
слів у словосполученні й реченні.
|
1
|
|
|
69
|
Види прийменників за будовою. Непохідні й
похідні прийменники.
|
1
|
|
|
70
|
Написання похідних прийменників разом, окремо і
через дефіс.
|
1
|
|
|
71
|
Розвиток мовлення №16.
Усний
твір – роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю.
|
1
|
|
РМ № 16.
|
Сполучник (3години)
|
||||
72
|
Сполучник як
службова частина мови. Види сполучників за
будовою, походженням, способом використання в реченні.
|
1
|
|
|
73
|
Використання
сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й
підрядності.
|
1
|
|
|
74
|
Сполучники й сполучні слова. Написання сполучників разом та окремо.
Розрізнення сполучників і однозвучних слів.
|
1
|
|
|
75
|
Розвиток
мовлення №17.
Письмовий твір – опис дій, виконуваних автором у
художньому стилі.
|
1
|
|
РМ № 17.
|
Частка (4години)
|
||||
76
|
Частка як службова частина мови. Розряди часток за
значенням.
|
|
|
|
77
|
Правопис
часток (із займенниками й прислівниками) (повторення).
|
|
|
|
78
|
Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.
|
1
|
|
|
79
|
Не і ні з різними частинами мови (узагальнення). Навчальне аудіювання.
|
1
|
|
|
80
|
Розвиток мовлення №18.
Контрольний
письмовий твір – оповідання за поданим сюжетом.
|
1
|
|
РМ № 18.
Контрольний твір
|
81
|
Розвиток мовлення №19. Контрольний письмовий твір –
оповідання за поданим сюжетом.
|
1
|
|
РМ № 19.
Контрольний твір
|
Вигук (1година)
|
||||
82
|
Вигук як
особлива частина мови. Групи вигуків за значенням.
Правопис
вигуків. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.
|
1
|
|
|
83
|
Контрольна
робота №6
«Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук» (тестові завдання).
|
1
|
|
Контрольна
робота №6
|
84
|
Розвиток мовлення №20.
Портретний
нарис у публіцистичному стилі
|
1
|
|
РМ № 20.
|
85
|
Контрольний диктант за II
семестр. Контрольне
аудіювання тексту художнього стилю
|
1
|
|
Контрольний
диктант
Контрольне аудіювання
|
86
|
Розвиток мовлення №21.
Анотація. Читання вголос
|
1
|
|
РМ №21
Читання вголос
|
87
|
Узагальнення й систематизація вивченого про
частини мови, їх правопис і використання в
мовленні.
|
1
|
|
|
88
|
Узагальнення
й систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання в
мовленні.
|
1
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий